Obrezovanje in dolgi lasje
Muslimani obrezujemo svoje otroke, ker nas je na to napotil Poslanec Muhammed, s.a.w.s., v hadisu, kjer pravi: »Pet lastnosti je prirojenih: obrezovanje, odstranjevanje dlak okoli sramnih mest (genitalij), skrajševanje brkov, striženje nohtov, puljenje dlak pod pazduho.«
Ker si še omenil starost, moramo povedati, da obrezovanje ni časovno označeno (torej, ne obstaja dokaz, ki bi točno navedel, kdaj se to dela, oziroma do kdaj se to mora narediti).
Židi isto počnejo. Tudi Jezus, a.s., je bil obrezan in zanimivo, da nikoli v evangelijih, ki jih kristjani priznavajo za svoje knjige, ni obsodil to početje, ampak ga je šele Pavel prepovedal, in sicer:
– Rimljanom (2:25-29)
– Galačanom (2:3-5; 5:1-6; 6:11-16)
– Filipljanom (3:3)
– Kološanom (2:11)
Drugi del:
Pri Muslimanih ni nezaželeno imeti dolgih las, ampak je ravno nasprotno. Tisti, ki si jih pusti, bo imel nagrado od Allaha, s.w.t., če to dela (tisti, ki ima kratke lase ne greši, ker to ni obveznost!), zato ker je Muhammed, s.a.w.s., sam imel dolge lase (kasneje jih je skrajšal). Na to nam jasno kaže tudi hadis od Ibn Abasa, r.a, ki pravi: »Allahov Poslanik, s.a.w.s., je imel daljše lase…«
Na vprašanje, ki si ga postavil kot podvprašanje na to, je odgovor, da oni to ne počnejo, preden vstopijo v Meko, ampak čisto na koncu obreda, ki mu pravimo umra. To je tako delal tudi Poslanec, s.a.w.s., in brez tega umra ne more biti sprejeta (pravilna, izpopolnjena). Opozarjamo, da ni nujno, da se oseba popolnoma obrije, ampak lahko samo skrajša lase za toliko, kot je velikost ene tretjine prsta (to bo, npr., ženski naredil njen mahrem – mož ali bližnji sorodnik).